Wijzigingen in stijl, grootte en foto
Zodra uw bestelling is geplaatst, gaat u ermee akkoord dat het om een op maat gemaakt product gaat dat direct in productie wordt genomen. Hierdoor is het niet mogelijk om achteraf nog wijzigingen te doen in stijl, maat, kleur of afbeelding.
Adreswijzigingen
Wilt u het verzendadres wijzigen? Stuur ons dan een e-mail met uw bestelnummer, het huidige adres en het nieuwe adres. Adreswijzigingen zijn mogelijk zolang uw bestelling ons bedrijf nog niet heeft verlaten.
Herroepingsrecht (EU-consumenten)
Voor niet-gepersonaliseerde producten geldt een herroepingsrecht van 14 dagen na ontvangst, waarbij u uw aankoop zonder opgave van reden kunt annuleren. In dat geval vergoeden wij de volledige aankoopprijs en de standaard verzendkosten van de heenzending. De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Voor gepersonaliseerde producten is het herroepingsrecht wettelijk uitgesloten. Neem altijd eerst contact met ons op voordat u een retour verzendt; in veel gevallen kunnen we direct een passende oplossing bieden zonder dat er daadwerkelijk een retourzending nodig is.
Beschadigde of verkeerd bedrukte artikelen
Mocht een product beschadigd, verkeerd bedrukt of defect aankomen, neem dan contact met ons op met een foto van het artikel en uw bestelnummer. Wij zorgen in dat geval voor een herdruk en gratis verzending van een nieuw product.
Als u niet tevreden bent met het resultaat van uw op maat gemaakte product, kunt u ons eveneens contacteren met foto’s en uitleg; we bekijken dan hoe we dit zo goed mogelijk kunnen oplossen. Beschadigde of verkeerd bedrukte artikelen kunnen tot drie maanden na de oorspronkelijke besteldatum worden gemeld.
Let op: het ontwerp, de maat, de kleur en de afbeelding die u aanlevert, worden rechtstreeks op het product gedrukt. Indien een verkeerde maat, kleur of afbeelding is gekozen en correct is geproduceerd, is trezno niet verantwoordelijk voor vervanging.
Productafbeelding Disclaimer
Wij doen ons best om onze producten zo nauwkeurig mogelijk te fotograferen en te beschrijven. Door verschillen in scherminstellingen kunnen kleuren enigszins afwijken van de werkelijke kleur. Neem gerust contact op als u twijfelt over kleur, materiaal of maat voor aankoop.
Verloren pakketten
Wanneer een pakket tijdens het transport verloren lijkt te zijn gegaan, sturen wij kosteloos een vervangend pakket. Wilt u liever een terugbetaling? Dan vragen we u 14 dagen te wachten vanaf de verzenddatum, voor het geval dat het pakket alsnog wordt geleverd. Gedurende deze periode houden we u via e-mail op de hoogte.
Annuleringen
Wilt u uw bestelling annuleren? Bij gepersonaliseerde producten kan dit kosteloos binnen 3 uur na het plaatsen van uw bestelling. Daarna is het product al in productie en wordt bij annulering een aanpassingskost van €9 per artikel ingehouden.
Neem bij problemen of ontevredenheid altijd contact op via shoptrezno@gmail.com zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing.
Retouradres
Retouren (indien van toepassing en na contact met onze klantenservice) kunnen worden verzonden naar:
trezno
Darlingstraat 719
1102 MX Amsterdam
Nederland
Stuur nooit een retour op zonder vooraf contact met ons op te nemen. Zo kunnen wij uw dossier correct verwerken en vaak sneller een oplossing aanbieden.


